Estetyka to podstawa – etykiety IML
Czym jest estetyczna etykieta? To taka, która wygląda na solidnie wykonaną i jest taka w rzeczywistości, jej barwy są wyraźne, a krawędzie niewidoczne lub ewentualnie bardzo równe. Klient w pierwszej kolejności widzi zwykle właśnie etykietę. Na tej podstawie ocenia, czy warto kupić produkt. Jeśli zobaczy nieestetyczną, niechlujnie naklejoną etykietę, pomyśli że podobne cechy posiada też zawartość opakowania do żywności z tworzyw sztucznych. Co zrobić, aby mieć pewność, że etykieta będzie się prezentowała estetycznie?
Przede wszystkim zlecenie wykonania etykiety, jak i całego opakowania, należy przekazać fachowcom, którzy zrobią to solidnie. Ważne jest również, z jakiej techniki korzysta dana firma. Obecnie za najlepszą uznawana jest technologia In Mould Labelling. Co wyróżnia tę technologię i etykiety IML? Przede wszystkim fakt, że etykiety powstają na etapie tworzenia opakowania. Etykieta jest niejako zatapiana w opakowaniu. Warto podkreślić, że powstaje z tego samego materiału, co opakowanie. Ponadto jest w nim zatopiona, zatem wygląda jak nieodłączna część opakowania, tworząc spójność całość.
Warto podkreślić, że etykiety IML wyróżniają się wysoką jakością. Doskonale znoszą przechowywanie w trudnych warunkach. Opierają się działaniu skrajnych temperatur i wilgoci, a także zabrudzeniom czy nawet uszkodzeniom mechanicznym. Zachowują wyrazistość barw, dzięki czemu nawet po dłuższym czasie posiadają wysokie walory estetyczne.
Etykieta przykuwająca uwagę
Nie ma wątpliwości, że etykieta powinna być solidnie wykonana i prezentować się estetycznie. Jednak to może nie wystarczyć, aby rzeczywiście zwiększyć sprzedaż produktu. Konieczne jest przykucie uwagi klienta. Jak to zrobić? Warto zdecydować się na etykietę z oryginalną grafiką. W cenie są jaskrawe kolory, choć wybór barw należy uzależnić od rodzaju produktu oraz identyfikacji wizualnej marki. W niektórych przypadkach lepsze mogą być ciemniejsze kolory. Jeśli chodzi o omawiane etykiety IML, możliwości w kwestii wyglądu są w zasadzie nieograniczone.
Więcej znajdziesz na: https://stark.pl/
Etykieta to źródło informacji
Niewątpliwie etykiety można, i zdecydowanie warto, wykorzystywać jako narzędzia marketingowe. Dobrze zaplanowana i profesjonalnie wykonana etykieta może przyczynić się do zwiększenia sprzedaży. Nie można jednak zapominać o głównej funkcji etykiety. Otóż przede wszystkim ma ona stanowić źródło informacji. Obecność etykiety na produkcie żywnościowym jest obligatoryjna. Producent powinien umieścić na niej kilka najważniejszych informacji, w tym między innymi wykaz składników i alergenów, które mogą znajdować się w produkcie. Ważne jest także wskazanie zalecanych warunków przechowywania.
Artykuł sponsorowany